SOLUTION SELLING (2 DNY)

cena: 21 500 bez DPH
Termíny
Ubytování
Počet

Lektor programu

Mgr. Martin Rejmíš

Bez názvu_1.jpg

Martin již více než 9 let působí v konzultačním a trenérském prostředí.  Má odvedeno přes 900 tréninkových dnů.
Specializuje se na rozvoj kompetencí a dovedností pracovníků. Díky jeho 16-leté klinické psychoterapeutické praxi, má bohaté terapeutické zkušenosti, které využívá během svých školení především při zaměření na individuální koučování či typologii lidí. Je zodpovědný za vedení rozvojových projektů ve společnosti Palatinum s.r.o. a důsledně se starám o portfolio svých zákazníků.

Mezi jeho zákazníky patří již řady let například Skanska a.s., DHL, FCC Česká republika s.r.o.,Cetelem, Assa Abloy, Convatec  či Develop Most, kde obvykle vede koordinované kurzy, individuální koučování či jiné vzdělávací workshopy.

lista-modra.png

Program je určený pro obchodní zástupce, kteří se chtějí naučit kvalitně řídit a prodávat v komplexních prodejních situacích a pro sales manažery, kteří chtějí solutionselling kvalitně řídit. Prodej prošel za posledních 20 let velkou změnou díky internetu a technologiím. Změnily se obchodní modely a e-nástroje. Zákazníci nakupují jinak – mají více informací a srovnání. V jednoduchých prodejních situacích jsou a budou obchodníci nahrazováni e- nástroji (roboty). Setkáváte se s tím, že Váš zákazník zná potřebu, ale neumí sestavit řešení nebo hotové řešení ani koupit nejde? Chcete-li se naučit a zlepšit v prodeji komplexních řešení nebo v řízení tohoto způsobu prodeje a vytvořit se analýzy a nástroje na svém konkrétním portfoliu zákazníků a obchodních případech, je tento program právě pro Vás.

Cíle programu

  • Pochopit, proč je SolutionSelling významný způsob prodeje současnosti a budoucnosti.
  • Získat nástroje pro a techniky pro prodej v komplexních situacích.
  • Naučíte se vybírat správné firmy / zákazníky pro prodej komplexního řešení a pracovat s mobilizátory.
  • Zlepšíte proces rozhodování u svých zákazníků i u sebe - manažera / obchodníka.
  • Uvědomíte si, zda jste typ obchodníka, který se více hodí pro prodej komplexních řešení nebo zda jako manažer máte vhodné typy obchodníků.
  • Naučíte se a natrénujete 5 fází prodeje komplexního řešení.

Rozsah programu

2 dny

Účastníci programu 

  • Obchodní zástupci
  • Sales manažeři
  • Area manažeři

Obsah programu

  • SolutionSelling – definice komplexního prodeje a jeho specifika.
  • DecisionMaking Unit – jak s ní pracovat?
  • Mobilizátor a jeho význam.
  • Jak si vybrat vhodnou firmu / zákazníka?
  • Pendlování,spirála rozhodování, aktivní tlak a další techniky solutionsellingu.
  • 5 typů obchodníků a kteří jsou úspěšní v solutionsellingu
  • Fáze komplexního prodeje (SolutionSelling).
Každý účastník programu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který slouží jako doklad o jeho profesní kvalifikaci.

lista-modra.png

podivejte.png sdilejte.png stahnetesi.png